conzoom® Insights Rapport

Denne rapport beriger en database med socio- og demografiske indsigter.

Resultaterne af rapporten giver information og viden om personerne i en given database.

En conzoom® Insights Report kan hjælpe organisationer med at bygge et stærkt fundament og en dyb forståelse af deres kunder. Rapporten kan laves og bruges som grundlag for yderligere køb af nye emner – nye emner kan være til en liste over 'tvillinger', der matcher den eksisterende kundedatabase.

Derudover kan resultaterne fra rapporten bruges til flere formål såsom at skabe bedre og mere specialiserede markedsførings- og kommunikationsmetoder, da rapporten giver et indblik i kundedatabasens likes og dislikes.

Hvordan kundeanalysen udføres

Kundeanalysen er baseret på dine kunders fysiske adresse. Det vil sige, at de indsigter der præsenteres er baseret på de datavaribler, der kan kobles til adressen. På den måde opnås en indsigt I hvem dine kernekunder er og den viden kan anvendes til at blive mere relevant og personlig I din kommunikation og markedsføring.  

Vi sammenligner dine kunder med den gennemsnitlige danske befolkning.  

Ved oprettelse af analysen benytter vi os af vores egne datamodeller, conzoom®, samt Danmarks Statistik, Kantar Gallup, BBR, CVR, Geodatastyrelsen, Valgdatabasen og Robinsonlisten.